Administratief medewerker Finance en HR

Junior Business Intelligence consultant

Administratieve duizendpoot gezocht voor 28-36 uur!

Vind jij het leuk om veel verschillende taken te hebben? Ben jij graag nauwkeurig bezig met administratief werk? Vind je het belangrijk om met humor en gezelligheid samen te werken in een informeel bedrijf? Dan zoeken we jou!

PW Consulting is al meer dan 37 jaar een toonaangevend kennis- en adviesbureau gespecialiseerd in data-oplossingen in de breedste zin, met een sterke focus op Microsoft-, Databricks en SAS-producten en -diensten. We helpen organisaties bij het benutten van de kracht van data door op maat gemaakte oplossingen te bieden op het gebied van data engineering, analyses, rapportages en visualisatie.

Dit doen we met circa 70 consultants en een ondersteunende kantoororganisatie (administratie, sales en management team) van ca. 8 mensen.

Wat ga je doen?

Je vervult bij ons een administratieve spilfunctie, waarbij je je op twee hoofdpijlers richt:

  • Financiële administratie: facturatie, debiteurenbewaking, nota’s verwerken, bankbetalingen, memoriaal boekingen, declaraties en nog veel meer, je krijgt er allemaal mee te maken!
  • HR/personeel, je houdt je hierbij onder andere bezig met arbeidscontracten, personeelsadministratie, leaseauto’s en ziek- en herstelmeldingen.

Door deze spilfunctie werk je niet alleen nauw samen met de kantoorcollega’s, maar heb je ook zeer regelmatig contact met onze consultants.

Wat zoeken we in jou?

  • Minimaal enkele jaren ervaring met diverse administratieve taken, waarbij financiële kennis en ervaring een vereiste is en kennis en ervaring met de HR-aspecten een grote pré is

  • Je gaat makkelijk om met kantoorautomatisering en hebt bij voorkeur ervaring met AFAS

  • Je werkt makkelijk samen en weet wanneer je discreet moet zijn

  • Je toont eigen initiatief en zoekt een goede balans in je werkzaamheden en de piekmomenten hierin

  • Je beheerst de Nederlandse taal zeer goed, zowel gesproken als geschreven

Wat bieden we?

Bij PW kun je rekenen op een interessante functie met veel aandacht voor jou als collega en wat je nodig hebt om je werk goed te kunnen doen. Je staat in nauw contact met gemotiveerde en professionele collega’s die elkaar graag helpen en ondersteunen. Bij PW staat de mens voorop en ben je een onderdeel van een groep collega’s met diverse achtergronden en vaardigheden. We zijn trots op onze creatieve, open en informele sfeer en professionele en respectvolle manier van met elkaar omgaan.

Verder bieden wij het volgende:

  • Een passend, marktconform startsalaris (afhankelijk van ervaring en kennis tussen € 2.600 en € 3.300 bruto per maand, gebaseerd op 40 uur per week, exclusief onderstaande extra’s)

  • Reiskostenvergoeding boven 10 km. enkele reis

  • Een leasefietsregeling

  • Een laptop en een mobiele telefoon

  • Een pensioen dat je zelf kunt beïnvloeden

  • Vakantiegeld (8% van 12 maandsalarissen)

  • Winstdeling

  • Flexibel werken qua uren en locatie, in overleg met je collega’s

  • 28 vakantiedagen (bij fulltime dienstverband)

  • Mogelijkheid om verlofdagen te kopen òf te verkopen

  • Twee dagen weg met je collega’s met een overnachting, diverse sportactiviteiten, game-avonden, een spetterende fundag, een ijsje in de zomer en gezellig lunchen met je collega’s in onze keuken. Dit is zomaar een greep uit de activiteiten die we voor onze collega’s organiseren en waar je aan mee kunt doen als je dat leuk vindt

  • Ook prettig: een mooie werkplek, parkeren rondom het pand of een korte wandeling naar het station

Interesse?

Ben je enthousiast en benieuwd wat we voor elkaar kunnen betekenen? Vul het formulier hieronder in, en we nemen snel contact met je op. Heb je nog vragen of wil je eerst even overleggen? Neem gerust telefonisch contact met ons op, we helpen je graag verder!

Solliciteer op functie: